آرامش ابدی

ذهن پنهان

آرامش ابدی

ذهن پنهان

ده برج

 

دو گودال سرخ

ده برج کبود

آهسته آهسته

به خاک می افتد خورشید

سایه های سیاه در میان  ده برج نامیزان

میسوزد ارام  بی هیچ شعله ای

قیچی

 

Entry for June 06, 2008

نظرات 2 + ارسال نظر
عمو سیبیلوو شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ http://amosibilo.blogsky.com

« منم زردشت که دشمن دروغ پرست و پناه نیرومند ، پیرو راستی خواهم بود تا در روز رستاخیز کشور دلخواه از آن من باشد .

ای مزدا !

تا هنگامی که می ستایم و می سرایم ، - همچنان دشمن دروغ و یاور راستیم - ای اهورا ! از تو می پرسم ، به من برگو چگونه دروغ را به دستهای توانای راستی توانم سپرد تا آنرا به دستور آئین تو برافکند و به دروغ پرستان شکست سترگی دهد و برای آنان رنجها و ستیزها به بار آورد ؟ »


اوستا - گاتاها - یسنا - هات44

فرهاد شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:46 ب.ظ http://miracle.blogsky.com

کهکشانها کو زمینم...زمین کو وطنم...وطن کو خانه‌ام خانه کو مادرم....مادر کو کبوترانم...معنای این همه سکوت چیست ؟..تو گم شدی در من یا من گم شدم در تو ای زمان...کاش آن روز هرگز از درخت انجیر پایین نیامده بودم...
شعر خوشگلی بود...شعرات به دل میشینه امیدوارم هرروز موفق‌تر باشی...

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد